هی خداایا شکرت


کاش میشد گوشه ای نوشت..خدایا امشب خیلی خسته ام..فردا صبح بیدارم نکن
by : x-themes

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااممممممممممممممممم به همه دوستای گلمم..

شرمنده دیر شد..

مسافرت بودم..

عیدتون مبااااااااااااارک بعد 14 روز@
خوش کذشت؟؟؟؟؟؟؟

به من که خیلییی خوش گذشت..ولی الان......

فک کن..تواین 13 روز 24 تومن شارژ خریدم!!!

ااا..خودمم موندم!

راستی داییم داره زن میگیره..هوراااا..منم زن دایی دار شدم!!

الان زیاد حالم خوش نیس...

قرار بود با یه بنده خدایی برم بیرون..ولی نشد...

اونم ازم عصبیه...

 

عکس هایی عاشقانه و احساسی از لحظات تنهایی ، www.irannaz.com

نمیدونه خودمم اعصابم خورده....کلی گریه کردم..نبود ببینه!!

خلاصه اینکه دارم دیوونه میشممممممم..

منم احساساتی فجیییییع...

هی خداااااا..

مامانمم از اونور گیر داده بهم...

یعنی بدشانسی دیگه نمونده که نیاورده باشم امروز

اووووووووووووووف

سردرد گرفتم..

وای خدا.

نجاتم بده

............................................

اعصابم تخمی شده...آآآااخ سرم..

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پنج شنبه 1 فروردين 0 20:1 |- آرزوووو -|

ϰ-†нêmê§